۲ پاسخ

من فعلا نگرفتم ولی میخوام کیک و میوه وفینگر فود وتنقلات باشام بدم.
فقطم خاله ها و زندایی و بچه هاشونو صدا میزنم

سلام. من بردمش آتلیه و ی کیک کوچیک فقط خانواده مون دورهم بودیم

سوال های مرتبط

مامان آقا رضا🩵 مامان آقا رضا🩵 ۲ سالگی
مامان آرتام مامان آرتام ۲ سالگی
مامان رونیا مامان رونیا ۱۴ ماهگی
مامان ❤️بچهام ❤️ مامان ❤️بچهام ❤️ ۱ سالگی