خانوما دوغ ضرر داره بخورم؟

۴ پاسخ

من تو ۱۳ روزگی خوردم ندانسته چیزیم نشد ولی بهتره نخوری سرده

خیلی سرده بهتره نخوری

توش نعنا وپونه بریز بخور اما زیاده روی نکن

من میخورم دکتر گفت حبوبات و نوشیدنی های گاز دار و قهوه اینا نخورم

سوال های مرتبط

مامان ابولفضل مامان ابولفضل ۹ ماهگی
مامان حلما مامان حلما ۴ ماهگی
مامان آقاآروین🤍👶🏻 مامان آقاآروین🤍👶🏻 ۱۵ ماهگی
مامان حانیه خانم مامان حانیه خانم ۱۰ ماهگی
مامان گندم مامان گندم ۱۲ ماهگی
مامان ملیکاومیکائیل💙 مامان ملیکاومیکائیل💙 ۱ ماهگی
مامان 💙امیرعلی💙 مامان 💙امیرعلی💙 ۱۳ ماهگی