۹ پاسخ

من از ۱۸ هفته دارم حسش میکنم الان کامل حسش میکنم

من تازه چن روز دارم به صورت نبض حس میکنم

من تا دیروز قشنگ چپ شکمم حسش میکردم واضح تکون‌میخورد سفت میکرد میکوبید جفتم خلفیه.ولی بازم به بدن و جفت ربط داره عجله نکن الان زوده

من تازه این هفته فهمیدم

خلفی از چهارماهگی قدامی از ۲۰ تا ۲۵ هفتگی حس می شه

جفت خلفی خوب هست

من هنوز هیچی حس نمیکنم

من از الان دارم حس میکنم🥲

آخر ماه شش تقریبا
بستگی به جای قرارگیری جفت هم داره

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته چهلم بارداری
مامان امید زندگی مامان امید زندگی هفته سی‌ام بارداری
مامان دخمل مامان🫀🥺 مامان دخمل مامان🫀🥺 ۱۰ ماهگی
مامان آیدین🩵🐣 مامان آیدین🩵🐣 ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آتناو آنیتا مامان آتناو آنیتا هفته سی‌وهفتم بارداری