کسی شیرخشک گیگوز به بچش داده؟

۵ پاسخ

اپتامیل خورد تا ۴ بعدش دیگه میلی بهش نداشت وزنش کم شد من ندونستم کم نشد یعنی اضافه نکرد
از عید دیگه گیگوز میخوره بهتره ولی بچم کم شیره وزنش نزدیک ۷ کیلو

من میدم خوبه

وزن‌دهیش خوبه؟

پسر من میخوره

پسرمن داره میخوره

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱ سالگی
مامان اناردون مامان مامان اناردون مامان ۱۷ ماهگی
مامان نیایش و نارمیلا مامان نیایش و نارمیلا ۱۵ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا هفته پانزدهم بارداری