چطوره کمد نی نی

تصویر
۱۴ پاسخ

آخ من برای نی نی کلی خرید کردم
منتظرم برچسب اتاقش بیاد بچینم
کلی ذوق دارم برای عشق مادر🥹

مبارکه عزیزم . کادو هم گرفتی که عالی.
اگر حس می‌کنی قدیمی و نمیپسندی سه قلو پسر داری فک نکنم یکسال هم دوام بیاره کمد 😂

مبارکه عزیزم

میتونی رو درش آلکور بچسبونی هر رنگ و طرحی دلت میخاد . دستگیره هاشم میتونی عوض کنی بیشتر شبیه چیزی ک دلت میخاد بکنیش. وگرنه ک جالبه همچی اره وترین و قفسه و کشو و کمد

۳قلو...مبارکت

خیلی جادار و قشنکه عزیزم مبارکشون باشه
دستشون درد نکنه واقعا تو این شرایط بد امچین همکار و دوست و فامیلی نعمته😍♥️

مبارکه

خودتون یهو سه قلو باردار شدید ؟؟

مبارکه

من قرمزشو تو دلم رفته بگیرم

قشنگه مبارکه به شادی وسلامتی انشالله

مبارکه عزيزم

قشنگه واقعا

مبارکه انشالله به سلامتی و لب خندون استفاده کنین

سوال های مرتبط

مامان آوینا🍭👒🧚🏻🎀 مامان آوینا🍭👒🧚🏻🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرســـــام مامان آرســـــام ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نوخوچی🎀 مامان نوخوچی🎀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🩵پسری مامان 🩵پسری هفته سی‌ودوم بارداری