۸ پاسخ

من که خیلی یه غذا میپزم انگار کوه کندم

و منی که وایمیسم دلم درد میگیره😭

بنده بدترینم

منم دارم طبیعه فک کنم زود خسته میشم سرپا باشم کمردرد میگیرم

عزیزم طبیعیه

طبیعیه عزیزم هرچی هفتت بالاتر بره بیشترم میشه من الان فوقش بتونم ۵دقیقه وایستم بیشتر نمیشه کمرم میخاد نصف بشه از وسط

آره عزیزم طبیعیه

وای منم دو دیق سرپام میخام ظرف بشورم انقد درد میگیره

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۷ ماهگی
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان سپــــهر مامان سپــــهر هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🩵الوین خان 🩵 مامان 🩵الوین خان 🩵 ۳ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۳ ماهگی