علائم بارداری پسر چیه؟

۶ پاسخ

من هیچگونه علائمی از بارداری جز تکرر ادرار نداشتم پسر بود😁

متفاوته همه مث هم‌نیستن.ولی من از اول ویار چیزی ترش دوس داشتم تهوعم کم بود.بعد فرم شکمم رو به پایین بود

من که هیچ حالت تهوع نداشتم تا الانم اصلا نمیدونم حالت تهوع بارداری یعنی چی...همش چیزای ترش وشور میخورم...ولی خب دوستم مزاجش چیزای شیرین بود نمیتونست سمت ترشی بره بچه اونم پسره

عزیزم بی ربطه ، من کلا علائمم دختر بود، ولی رفتم آنومالی پسر شد

عزیزم ب علائم نیست اصن من کلا علائم پسر رو دارم ولی بچم دختره

منم تهوع و... نداشتم و زیاد گرسنه میشم .. درد لگن هم قبلا داشتم وقتی دخترامو باردار بودم الان ندارم خدا روشکر پسره

سوال های مرتبط

مامان دلماه🌙دنیز 👧 مامان دلماه🌙دنیز 👧 ۴ ماهگی
مامان شاهان و رایان مامان شاهان و رایان ۴ ماهگی
مامان جانا مامان جانا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جانا مامان جانا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان Zahra مامان Zahra هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کیان و کیاشا ♥️ مامان کیان و کیاشا ♥️ ۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نفس 🎀🧸 مامان نفس 🎀🧸 هفته یازدهم بارداری
مامان خدا بزرگه مامان خدا بزرگه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کوچولوم مامان کوچولوم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی🤰🍼 مامان نی نی🤰🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری