دست و پاهای سرد
تغییر رنگ نوک سینه مایل ب قهوه ای تیره
ویار ترش مزه
دلت آش دوغ بخاد
اوایل بارداری لرز داری .سه چهار ماه اول سینه راست بزرگتر از چپه معلومه.تهوع خیلی کمتره.بیشتر مادر ها ترش وشور دوست دارن.صورت مادر پسر لاغر تر میشه.
من واسه دختر اولم خیلی خوشگل شده بودم و خوش اخلاق کلا شوری و ترشی دوس داشتم برعکسشم واسه دختر دومم صورتم لاغر شده بود بعد همیشه حالم گرفته بود و شیرینی دوس داشتم بنظر من جنسیت ربطی ب ویار نداره واسه منکه اینطوری بود
جالبه من همه ی علایمی که همه تون گفتین رو داشتم ولی نی نی م دختره😂😂😂
معمولا غروبا تهوع داشتم تا اخر شب گاهی میومد سراغم عاشق دوغ و لیمو شیرین و لیمو ترش بودم عاشق خیار عاشق نمک پوستم تیره ترشده بود شکمم تا۵ماهگی مشخص نشد بعد اون خیلی بزرگتر شد تااخر ماه ....گرگرفتگی داشتم....شکمم سفت بود اوایلم
متنفر از مرغ وماهی وماکارونی
من تمام علایم بارداری پسر. داشتم لرزو ویار ترش شور و...
هر کی میبینع منو هنوزم میگه پسر بارداری حتی فامیلا باور نمیکنن بچم دختره فکر میکنن دروغ میگم
به علایم نیس عزیزم اصلا خودتو امیدوار نکن
میشه درخواست بدی قشنگم😙🥰
من ویارم هم برای دختر هم پسر یکی بود همش الکیه
ویار ترشی شوری حالت تهوع نداشتن سردرد کمردرد حال خوب مادر خوشگلی مادر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.