۱ پاسخ

۳۸ و ۳۸ ب بالا دکتر بمن گفت تب محسوب میشه

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۵ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۱۵ ماهگی
مامان ایلیا 🧿❤️ مامان ایلیا 🧿❤️ ۱۳ ماهگی
مامان امیر رضا😍😍 مامان امیر رضا😍😍 ۱۲ ماهگی
مامان فرهان مامان فرهان ۱۰ ماهگی
مامان آرشیدا مامان آرشیدا ۱۲ ماهگی