خانوما جواب سونو انتی من چطوره؟

تصویر
۴ پاسخ

خیلی خوبه عزیزم

سلام عزیزم بعد چند روز آزمایشت اومده

سلام مامانا امروز صبح ناشتا معجون عسل و سیاهدونه رو خوردم حالت تهوع گرفتم از صبح خستگی سرگیجه معده درد ونفخ دارم ۱۴ روز دیگه پریودیمه بنظرتون امیدی هست؟؟

گلم اینم تفسیرسنو

تصویر

سوال های مرتبط

مامان فنچ مامان فنچ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان Hakan مامان Hakan ۲ ماهگی
مامان ایلدا🎀 مامان ایلدا🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندقم مامان فندقم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مهراد مامان مهراد ۵ ماهگی
مامان نفس و لوبیا مامان نفس و لوبیا هفته سیزدهم بارداری
مامان ... مامان ... روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا 🙏🥹 مامان معجزه خدا 🙏🥹 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا هفته چهاردهم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی روزهای ابتدایی تولد