سلام خانوما سونو انتی من چطوره؟

تصویر
۶ پاسخ

عالیه عزیزم

سلام مامانا وقتتون بخیر کسی هست آزمایش غربالگری مرحله دوم رو بده ریسک سندروم داون بالا باشه ؟؟؟ب نظرتون خطا نداشته آزمایش چون ان تی قبلی خوب بود سونو انومالی اسکن و و و سونوهای قبلی همه خوب بودن خیلی نگرانم لطفا راهنمایی کنین 🥺🫶و آزمایش رو هم تو ۱۷ هفته و پنج روز دادم ممکنه زود باشه جواب خطا بده؟

خوبه خداروشکر

عالیه عزیزم خیلی خوبی که

متاسفانه بلد نیستم بخونم میشه تاپیکمو جواب بدی کسی نیس الان جواب بده اعصایم خورده

عکس قشنگ معلوم نیست

سوال های مرتبط

مامان ایلدا🎀 مامان ایلدا🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی روزهای ابتدایی تولد
مامان فنچ مامان فنچ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نفس و لوبیا مامان نفس و لوبیا هفته سیزدهم بارداری
مامان اسم ندارد مامان اسم ندارد هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کیامهر مامان کیامهر هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سمیه مامان سمیه هفته سی‌وششم بارداری
مامان 💙 آریشاه💙 مامان 💙 آریشاه💙 ۵ ماهگی
مامان علیرام مامان علیرام ۶ ماهگی
مامان کوچولو👶 مامان کوچولو👶 هفته شانزدهم بارداری
مامان زندگی🩵 مامان زندگی🩵 ۶ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۵ ماهگی