عالیه عزیزم
سلام مامانا وقتتون بخیر کسی هست آزمایش غربالگری مرحله دوم رو بده ریسک سندروم داون بالا باشه ؟؟؟ب نظرتون خطا نداشته آزمایش چون ان تی قبلی خوب بود سونو انومالی اسکن و و و سونوهای قبلی همه خوب بودن خیلی نگرانم لطفا راهنمایی کنین 🥺🫶و آزمایش رو هم تو ۱۷ هفته و پنج روز دادم ممکنه زود باشه جواب خطا بده؟
خوبه خداروشکر
عالیه عزیزم خیلی خوبی که
متاسفانه بلد نیستم بخونم میشه تاپیکمو جواب بدی کسی نیس الان جواب بده اعصایم خورده
عکس قشنگ معلوم نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.