۱ پاسخ

دکتر به من اموکسی سیلین هر ۸ ساعت
شربت دیفن هیدارمین هر ۸ ساعت اول قرقه کن بعد بخور
برا ابریزش بینی هم لتیزن ۱۰ داد هر ۸ ساعت
بعد از چن روز خوب شدم گفت اینا کم خطرترینه چون شیر میدی

سوال های مرتبط

مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری