۷ پاسخ

سه ما اول که اصلا اجازه نمیده دکتر سه ماه دوم نصبت به شرایطت نامه میده منم دندونم خرابه نامه هم گفت میده ولی خودم نمیرم میترسم دارو ماروهای بیهوشی رو بچم تاثیر بذاره

باید از دکترت بپرسی عزیزم من پرسیدم گفت هم کاری بخوای میتونی بکنی برای دندونت

اصلا پر نمیکنن فقط میکشن

ب دکترت بگو ولی من واسه بچه اولم پنج ماهگی کشیدم

باید از دکترت بپرسی عزیزم

3ماهه دوم عیب نداره دندونپزشک گفت تو 3ماهه دوم بیا کاراتو انجام بده

من از دکترم پرسیدم گفت طوری نی میتونی انجام بدی ۱۵ هفته عصب کشی و پر کردم
....از دکترت بپرس ببین چی میگه

سوال های مرتبط

مامان ماهور و ماهان مامان ماهور و ماهان ۹ ماهگی
مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌ونهم بارداری