سه ما اول که اصلا اجازه نمیده دکتر سه ماه دوم نصبت به شرایطت نامه میده منم دندونم خرابه نامه هم گفت میده ولی خودم نمیرم میترسم دارو ماروهای بیهوشی رو بچم تاثیر بذاره
باید از دکترت بپرسی عزیزم من پرسیدم گفت هم کاری بخوای میتونی بکنی برای دندونت
اصلا پر نمیکنن فقط میکشن
ب دکترت بگو ولی من واسه بچه اولم پنج ماهگی کشیدم
باید از دکترت بپرسی عزیزم
3ماهه دوم عیب نداره دندونپزشک گفت تو 3ماهه دوم بیا کاراتو انجام بده
من از دکترم پرسیدم گفت طوری نی میتونی انجام بدی ۱۵ هفته عصب کشی و پر کردم
....از دکترت بپرس ببین چی میگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.