واکس دوماهگی آوردن ؟؟کیا تازگی زدن؟؟؟

۴ پاسخ

به من گفتن شنبه بيا

منم یکی ۲۷زدم دومی رو گفتن خبر میدیم

من امروز زدیم ولی یکیش نبود

باید هی بری سر بزنی ببینی اوردن یا ن. من اولی رو بیستم زدن برا دخترمو دومیو بیس و هفتم زنگ زدن گفتن بیا .رفتم زدم.
خودشون باید بهتون خبر بدن

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی
مامان Herman & Farhan مامان Herman & Farhan ۱۰ ماهگی
مامان پرنسا طلا 👩‍🍼💞 مامان پرنسا طلا 👩‍🍼💞 ۷ ماهگی