خانما تب واکس دوماهگی تا چن اوکیه

۵ پاسخ

درخواست بده گلم

تب سنج خطا هم داره مگه از اون تب سنجا که مثه برا دکتراست به پیشونی میگیرن

امید ب خدا امشب بگذره

باید هر ۴ساعت قطره استامینوفن پاراکید بدی .به من بهداشت گفت بالای ۳۸ونیم باید اگه با استامینوفن هم کنترل نشد کم نشد تشنج میشه ببرید دکتر

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۵ ماهگی