۴ پاسخ

برا دخترم امروز زدم، یه کوچولو تب کرد و بی قرار هم بود اولش بعد اروم تر شد، در کل سخت نبود خیلی. ولی اگه مطمئن بودم با نزدن واکسن هیچ اتفاق خاصی نمیفته، نمیزدم براش😏

ن عزیزم قطرشو سر تایم بده. خونه خنک . لباس خنک

من خیلی استرس داشتم برا واکسن .اما خداروشکر خوب بود . سر ساعت استا دادم .بعدم پاشون رو پارچه پیچوندم مثل قنداق که تکون ندن خیلی خوب بود

نه بابا چیزی نیست راحت میگذره

سوال های مرتبط

مامان پرنسا طلا 👩‍🍼💞 مامان پرنسا طلا 👩‍🍼💞 ۷ ماهگی
مامان ܭوܢܚ݅وܠو🪽🤍 مامان ܭوܢܚ݅وܠو🪽🤍 ۱۴ ماهگی