خانما واکسن دوماهگی اذیت داره؟ میشه از تجربتون بگین؟؟؟

۴ پاسخ

مهدیار اذیت نشد ولی خیلی نق نقو شد چهار روزی
حتما روز اول هر چهارساعت پاراکبد بده دوبرابر وزنش
روز دومم هر شیش ساعت
بادی تنش کن خونه رو هم خنک نگه دار

همون موقه ک میزنن دردش میاد بعدش هی چهار ساعتی یبار بهش استا منیفن بده یروز بعدشم شیش ساعتی یبار

روز اول از کمپرس سرد استفاده کنین
مراقب پاشم باشین خیلی محکم نگیرین ...درد داره

برای من فقط موقع زدن واکسن گریه کردخیلی بزرگ کردن واکسن زدن رووالاچیزی نبود

سوال های مرتبط

مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی
مامان 🩵𝙰𝚛𝚊𝚍🩵 مامان 🩵𝙰𝚛𝚊𝚍🩵 ۱۴ ماهگی
مامان ܭوܢܚ݅وܠو🪽🤍 مامان ܭوܢܚ݅وܠو🪽🤍 ۱۴ ماهگی