۲ پاسخ

واسه پسر من سخت بود دوساعت بعد واکسن پای چپش خیلی درد میکرد همش جیغ میزد شب اول هم تب کرد کلا بیدار موندم روز دوم درد پاش خوب شده بود ولی تب داشت همچنان

نه نگران نباش
من مرتب هر هشت ساعت قطره پاراکید میدادم
روز اول کمپرس سرد
روز دوم و سوم کمپرس گرم
خیلییی اذیت نشد بچم.فقط همون ساعت های اول
و اینکه قبل واکسن بهش قطره بده که تا وقتی که میری بهداشت و واکسن میزنی تا موقع اثر کرده باشه.

سوال های مرتبط

مامان ܭوܢܚ݅وܠو🪽🤍 مامان ܭوܢܚ݅وܠو🪽🤍 ۱۴ ماهگی
مامان 🩵𝙰𝚛𝚊𝚍🩵 مامان 🩵𝙰𝚛𝚊𝚍🩵 ۱۴ ماهگی