سلام مامانا تجربتون از واکسن دوماهگی

۲ پاسخ

عزیزم موقع زدن واکسن دقت کنید بعد کشیدن مواد سر سوزن رو عوض کنند
و اینکه اگر دیدین با واکسن بزرگسالان میزنند خودتون سرنگ مخصوص واکسن بگیرید
اگر گفتن کزاز باید عمقی باشه واسه اون سرنگ دو میل خودتون بگیرید واسه اون یکی سرنگ واکسن که سوزن دو سانتی داره
کاش یکی قبلش اینا رو به منم میگف🥲

نمیدونم منم الان زده بچم اومدم خونه😢

سوال های مرتبط

مامان 🩵𝙰𝚛𝚊𝚍🩵 مامان 🩵𝙰𝚛𝚊𝚍🩵 ۱۴ ماهگی
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو ۷ ماهگی
مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی
مامان ܭوܢܚ݅وܠو🪽🤍 مامان ܭوܢܚ݅وܠو🪽🤍 ۱۴ ماهگی
مامان 𝑱𝒂𝒗𝒂𝒅🐣💙 مامان 𝑱𝒂𝒗𝒂𝒅🐣💙 ۴ ماهگی