تجربتون از واکسن دوماهگی لطفا!!!!!

۳ پاسخ

من اذیت نکرد ولی شب خواب نداشت وتب هم نکرد مرتب قطره پاراکید بهش دادم ...شب اول و روز اول ...بعدش دیگه بهش ندادم

قطره هاشو مرتب بده اصلا نترس....
تبشم زود زود کنترل کن عصر شاید تب کنه

از صبح که واکسن میزنه تا عصرش خیلی سخت بعدش رو به بهبودی حتمااااااا کمپرس سرد بذار روز اول تا اومدی خونه قطره پاراکید رو شروع کن نذار تب کنه بعد بده

سوال های مرتبط

مامان 🩵𝙰𝚛𝚊𝚍🩵 مامان 🩵𝙰𝚛𝚊𝚍🩵 ۱۴ ماهگی
مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی
مامان ܭوܢܚ݅وܠو🪽🤍 مامان ܭوܢܚ݅وܠو🪽🤍 ۱۴ ماهگی
مامان 𝑱𝒂𝒗𝒂𝒅🐣💙 مامان 𝑱𝒂𝒗𝒂𝒅🐣💙 ۴ ماهگی