۲ پاسخ

نه عزیزم خیلی راحت بود
ولی چهارماهگی خیلی خیلی سخت
درصورتیکه من از بعضی ها شنیدم برعکس این بوده
نمیدونم شاید واکسن هم به واکنش بدن بچه فرق بیاره

نه اصلا برای پسرم سخت نبود فقط واکسن زدنی گریه کرد
به شرطی که قطره سر وقت بدی

سوال های مرتبط

مامان 🩵𝙰𝚛𝚊𝚍🩵 مامان 🩵𝙰𝚛𝚊𝚍🩵 ۱۴ ماهگی
مامان 𝑱𝒂𝒗𝒂𝒅🐣💙 مامان 𝑱𝒂𝒗𝒂𝒅🐣💙 ۵ ماهگی
مامان ܭوܢܚ݅وܠو🪽🤍 مامان ܭوܢܚ݅وܠو🪽🤍 ۱۴ ماهگی
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو ۷ ماهگی