۳ پاسخ

پسر من خیلی اذیت شد تبش تا ۳۹ میرف تا ۲روز داغون شد مگه میومد پایین .بعدشم بی قراری شروع شد اعتصاب شیر

منم دخترم اذیت نکرد و‌ اذیت نشد
به نظرم سبکه نگران نباش

من که دخترم اصلا اذیت نکرد اول استامینوفن ۴ ساعتی بده روز بعد ۶ ساعتی

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان ܭوܢܚ݅وܠو🪽🤍 مامان ܭوܢܚ݅وܠو🪽🤍 ۱۴ ماهگی