خانوما یه سوال اسم ثنا خوبه؟؟؟

۹ پاسخ

عالیه عالی 👍👍😍😍♥️

من دوس ندارم

قشنگه

سنا قشنگتره🥰

خیلی قشنگه😍

من باشم نمیزارم

قشنگه
اما نوشتاری و معنای دو مدل ثنا داریم
ممکنه تو مدرسه رفتن اذیت بشه یا مثلا جایی میخواد اسمش رو بگه هی باید تاکید کنه سنا هست یا ثنا

اره عزیزم.چرا بد باشه.همه اسما ب ی نوعی قشنگن.

قشنگه 🥹

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد 🥺❤️ مامان جوجو ممد 🥺❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان ۸ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین مامان ماهلین ۵ ماهگی
مامان ملیسا🩷 مامان ملیسا🩷 ۲ ماهگی
مامان دلسا مامان دلسا ۹ ماهگی