۳ پاسخ

خییلی خوبه واقعا من مدل uگرفتم از برند دیروحه

آره واقعا خیلی خوبه
من مدل U گرفتم

اره، اگه شب موقع خواب اذیتی واقعا کمک کنندس، من مدل ال خریدم که بعدا به بالش شیردهی تبدیل میشه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری