پدی لاکت مال یبوست خوبه؟
یا میلکازیم؟

۳ پاسخ

من پدی لاکت دادم بچم شکمش سه روز کار نکرد ولی بی بی کر بهترخ

من پدی لاکت میدم

پدی لاکت باکتری فعاله روده داره هم برای یبوست خوبه هم برای اسهال
میکازیم آنزیم لاکتاز فعال داره برای درمان کولیکه بیشتر

سوال های مرتبط

مامان دوقلو های کنجدی مامان دوقلو های کنجدی ۱۴ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۲ ماهگی
مامان پرواز مامان پرواز ۹ ماهگی
مامان ❤️نیهان❤️ مامان ❤️نیهان❤️ ۱۲ ماهگی
مامان گیسو مامان گیسو روزهای ابتدایی تولد
مامان مهیار🩵🥰 مامان مهیار🩵🥰 ۱ ماهگی