۷ پاسخ

برای من لب به لب بود هفته های بالا اوکی شد نگران نباش. من خودم چقدر استرس کشیدم خواهر تو نکش😅

ولی رعایت کن حتما

فعالیت شدید نداشته باش

مراقبت کنی کم کم میره بالا انشالله

میره بالا گلم نگران نباش

ینی سرویکس ۱۴ هست؟؟؟

نگران کننده نیست گلم جفت پایینه

کمه

سوال های مرتبط

مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان فندوق🩷 مامان مامان فندوق🩷 هفته بیست‌وششم بارداری