سلام دلیل آب دهان نوزاد چیه

۲ پاسخ

دوماهگی بخاطر تکامل گوارش آب دهنشون زیاد میشه 😘

توو ماه بچه ی شما تکمیل گوارش

سوال های مرتبط

مامان nilia مامان nilia ۱۵ ماهگی