۳ پاسخ

من مواتی دادم بد خورد فعلا دیگه هیچ کدوم رو ندادم نمیدونم چیکار کنم خیلی عذاب وجدان دارم😥

مولتی صبح آهن شب ولی آهن رو فکرکنم همون ظهر بدی بهتره چون بچه رو بی خواب میکنه

اهن شب بدی بهتره

سوال های مرتبط

مامان كياراد مامان كياراد ۱۰ ماهگی
مامان آقانویانم🫠 مامان آقانویانم🫠 ۱۶ ماهگی