مامانا سونو من خوبه؟

تصویر
۸ پاسخ

قبلا وزنش کم بود همش نگران بودم ولی خداروشکر خوب شد

وزنش چند

سنو ۳۷هفته واجبه؟؟

برای ما همه آزمایش و سونوها لاتین هست
فارسی هست حس میکنم دکتره سواد نداشته😂😂

اوکی هس

وزنش هم عالی

چرا سونوهای شما فارسی هست؟

آره خوشبحالت سفالیک

سوال های مرتبط

مامان یارا مامان یارا ۳ ماهگی
مامان مامان تودلی مامان مامان تودلی ۱۱ ماهگی
مامان 💙هدیه خدا💙 مامان 💙هدیه خدا💙 ۹ ماهگی
مامان مامان شایلی مامان مامان شایلی ۵ ماهگی
مامان آرازکوچولو👼 مامان آرازکوچولو👼 ۱۰ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱ ماهگی
مامان دلین هدیه خدا مامان دلین هدیه خدا ۲ ماهگی