مامانا این سونو بیو فیز یکال من همه چی خوبه

تصویر
۵ پاسخ

خوبه. چه ریپورت کاملی، کجا سونوگرافی دادید؟ منم اراک سونو دادم فقط آخرش گفته ۸از ۸. مواردی که برای شما گفته رو نیورده

خوبه

عزیز برا چی ای سونو رو انجام دادی؟

خوبه سونو

عزیزم سرویسکتم با سونو شکمی اندازه گرفت؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولو💙✨ مامان پسر کوچولو💙✨ ۹ ماهگی
مامان اوا و ایلین مامان اوا و ایلین روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارز و‌دلاریس مامان دلارز و‌دلاریس ۱ ماهگی
مامان متین... مامان متین... ۱۱ ماهگی