۲ پاسخ

من سزارین شدم بیهوشی بعدش اصلا درد نداشتم ولی همینجوری گ گفتم درد نگیره ی شیاف گزاشتم تموم اصلا انقد وحشتناک تعریف میکنن نیست

من داشتم پمپ درد

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته دوازدهم بارداری
مامان ....🌱 مامان ....🌱 هفته سی‌ام بارداری