ترومام خوشمزه تره یا لیدی میل؟

۸ پاسخ

ترومام خوردم بد نیست

ترومام کاکائوییش ک خیلی خوشمزس.
بهترم هس چون وزن خودت زیاد نمیشه فقط وزن بچه رو میبره بالا

گالاکتومیل با شیر من می‌خوردم خیلی خوش مزه بود

گفتن لیدی میل وانیلی خوبه،گرفتم،به زور میخورم
ترومام هم نخوردم.تجربه ندارم

ترومام طعمش خوبه.

لیدی میل کاکائویی بهتره

هیچکدام😁

اینا چیه

سوال های مرتبط

مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی
مامان ایلماه🪺🐣🩷 مامان ایلماه🪺🐣🩷 ۱۲ ماهگی
مامان ٢نون خامه اي💕💝 مامان ٢نون خامه اي💕💝 ۶ ماهگی
مامان امیر 💙 آراد 🩵 مامان امیر 💙 آراد 🩵 ۹ ماهگی
🌼نازگل🌼 🌼نازگل🌼 قصد بارداری
مامان جوجه🐣👣🫀 مامان جوجه🐣👣🫀 ۸ ماهگی