سلام خانما کسی بیمارستان پیامبران تهران زایمان کرده؟

۱ پاسخ

والا زایمان نه ولی یکی ازفامیلامون اونجا بستری بود الان حالش خوب شده خداروشکر خیلی خوب بهش رسیدگی میکردن

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق👶 مامان مامان فندوق👶 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیست‌ویکم بارداری