سلام خانما کسی بیمارستان پیامبران تهران زایمان کرده؟

۱ پاسخ

والا زایمان نه ولی یکی ازفامیلامون اونجا بستری بود الان حالش خوب شده خداروشکر خیلی خوب بهش رسیدگی میکردن

سوال های مرتبط

مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیست‌ویکم بارداری