۴ پاسخ

مایعات زیاد بده
ابمیوه بگیر بهش بده
اب هویج و سیب خیلی خوبه

اسهاله یعنی ادرارش کمه

سلام مامانا ما یه گروه داریم داخل روبیکا دوهمی مامانا هستش از خودمون نی نی هامون گفت و گو میکنیم دوس داشتین آیدی بدین براتون بفرستم 🥰

اب بده بهش

سوال های مرتبط

مامان 🩵🩷👨‍👩‍👧‍👦 مامان 🩵🩷👨‍👩‍👧‍👦 هفته سی‌ویکم بارداری