سلام خانومای ۱۷ هفته علائم تون چیه؟؟

۴ پاسخ

واژن دردوگشنگی هرچی میخورم سیرنمیشم

والا درد واژن ،گاهی کمر ،کمی ضعف
حس ناامیدی ،استرس تا آنومالی🤣🤣

پا درد کمردرد واژن درد هرچی ک فکرشو کنی دارم ب جز حالت تهوع 😐

همه چیز😂

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی
مامان امید کوچولو😍❤ مامان امید کوچولو😍❤ ۱ ماهگی
مامان شومبول طلا🤭💙 مامان شومبول طلا🤭💙 هفته بیست‌ودوم بارداری