خانومای هم هفته من چجورید الان علایم چیه

۶ پاسخ

البته ناگفته نماند من چهارمین بارداریمه😊

پا درد شدید کشاله رانم درد میکنه سمت چپ

من سرما خوردم فقط علائم خاصی نداشتم از اول ولی الان کشاله های رانم درد میکنه و گاهی تو خواب دست پام خواب میره گاهی

منم همش وول میخوره بالای واژنم و سمت چپ بیشترش😅😍

علائم که شکر خدا فعلا ندارم

من هفته ۲۰ یبار تکون بچع حس کردم شما حس میکنید

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۸ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان معجزه خدا💙🩵 مامان معجزه خدا💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐥 مامان جوجه کوچولو🐥 هفته نوزدهم بارداری
مامان قندک مامان قندک هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد