خانومای هم هفته ی من شما از الان ورزش میکنید؟

۱۳ پاسخ

اگر جفت پایین نباشه و مشکل خاصی نداشته باشید میتونید شروع کنید، من ان‌شاءالله بعد سونو آنومالی اگر مشکلی نباشه شروع میکنم

ن از ۲۰ هفته باید شروع شه

عزیزم هفته ۲۵ ببعد الان برای شما خطر ناکه

نه هنوز اگه دکترم برم پیشش اجازه بده اره پیاده روی رو شروع میکنم

اون مرکزی که میرفتم خانومایی بودن که از ۱۲ هفته شروع کرده بود
البته که همه چیز با نظر متخصص زنان و زایمان پیش میرفت

فقط پیاده روی اونم ۲۰ تا ۳۰ دقیقه

زوده هنوز عزیزم از ۳۲ هفته من شنیدم .
خودت دوست داری طبیعی زایمان کنی؟

نه الان برای هفته ی شما اصلا خوب نیست

نکن بابا بشین سرجات
دلت میخواد تا آخرش استراحت مطلق بشی
بعد از زایمان برو ورزش کن که شکمت هم جمع بشه الان فقط تا میتونی استراحت کن

نه

چ ورزشی ؟
نه

نه.

ورزش برای زایمان طبیعی از ۲۵هفته به بعده

سوال های مرتبط

مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پناه کوچولو🥰
👼🏻🩷 مامان پناه کوچولو🥰 👼🏻🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری