خانومای هم هفته من شما حرکت بچه رو‌کجاهاتون حس میکنید

۸ پاسخ

والا من حس نمیکنم😂😂😐

بالای واژن بیشتر
ولی یکی دوبارم کنار نافم
الان دقیقا پاش تو مثانمه دم به دیقه جیشم میاد
اخه بچه ۳۰۰،۴۰۰گرمی جونش کجاس اینطور میکوبه😂😂

من بیشتر خیلی پایین زیر شکم گاهی وقتا روی نافمه بریچ هس خیلی هم زیر دلم اذیتم نمیدونم چرا ؟؟

هم کنار ناف و هم واژن

پهلو ها و واژن 😅

اوایل زیرشکم بعد ۲۳هفته اطراف ناف اون طرفا

همه جا دورش بگردم 😂چپ راست تو ناف تو واژن

من زیرشکم بیشتر چون بریچ هس ،جنسیتش چیه ازشما

سوال های مرتبط

مامان هدیه ی خدا 🤰🏻 مامان هدیه ی خدا 🤰🏻 هفته پانزدهم بارداری
مامان پناه کوچولو🥰
👼🏻🩷 مامان پناه کوچولو🥰 👼🏻🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌ویکم بارداری