والا من حس نمیکنم😂😂😐
بالای واژن بیشتر
ولی یکی دوبارم کنار نافم
الان دقیقا پاش تو مثانمه دم به دیقه جیشم میاد
اخه بچه ۳۰۰،۴۰۰گرمی جونش کجاس اینطور میکوبه😂😂
من بیشتر خیلی پایین زیر شکم گاهی وقتا روی نافمه بریچ هس خیلی هم زیر دلم اذیتم نمیدونم چرا ؟؟
هم کنار ناف و هم واژن
پهلو ها و واژن 😅
اوایل زیرشکم بعد ۲۳هفته اطراف ناف اون طرفا
همه جا دورش بگردم 😂چپ راست تو ناف تو واژن
من زیرشکم بیشتر چون بریچ هس ،جنسیتش چیه ازشما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.