خانومای هم هفته شما حرکت نی نی رو حس میکنید من که هیییچ

۹ پاسخ

مامان جونیا
این پیج کاری منه
خوشحال میشم فالوم کنید و نظرتونو بهم بگید
@baby_kides_aroniya

تصویر

من احساس میکنم ولی خیلی‌ کم

مال منم خیلی کم حس میکنم البته بارداری اولمم اینجور بودم

نینیت جنسیتش چیه ؟؟من که از هفته ۱۲متوجه حرکتای نینیم شدم العان ۱۶هقته هستم کلا می‌چرخه برا خودش هر دقیقه یه جای شکمم جای ثابتی نیست البته اینم بگم جفتم خلفیه

یه چیزای خیلی کوچیک

یه وقتایی اگه چیز شیرین خورده باشم و تمرکز کنم یه چیزای ریزی میفهمم
ولی تکون و لگدای واقعی واسه ۲۵ به بعد ایناس

دقیقا ۲۰ هفتم بود ک همش نگران بودم و این سوالو از بقیه میپرسیدم.بعد چند روز کم کم تکوناشو حس کردم 😁توام زودی حس میکنی و حالشو میبری

من تا ۲۳ هفته حس نمیکردم هیچییی

من جدیدا گهگداری حس میکنم
اما سر دوتایی قبلی حدود هفته های ۲۴ - ۲۵ حس کردم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری