من ازهفته نهم حس میکنم وقتی غذا میخورم یچی توشکمم ویبره میره 😂😂😂😂😂😂اینم بگم شکم سومم
عزیزم منم تا24هفته هیچی نفهمیدم
نگران نباش
آره من حس میکنم
من نه
من سر پسرم از 18 هفته واضح حس میکردم
من جفتم قدامی بود تازه ۲۴ هفته فهمیدم
بسطگی ب جفتت داره
برا من تقریبا از هفته شما شروع شد، اول مثل نبض بود بعد رفته رفته شدید و قوی تر شد حرکاتش
تو هفته شما بسته به شرایط جفتتون مثل حالت نبض حس میشه
نه والا من ک چیزی حس نمیکنم
اره من خیلی زیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.