۸ پاسخ

اره هروقت بستنی میخورم که مناسفانه قندم بالاست نمیتونم بخورم

منم یه روز اره یه روز نه مدام نیس

یه چندبار شبیه حباب ترکیدن حس کردم زیر نافم . چندتا ضربه پشت سر هم.
ولی خب مطمئن نیستم همینه یا نه.

اره منم هم هفته شما بودم حس کردم

نبض بچه؟؟؟ نبضشو که نمیشه حس کرد تکوناشو میشه

من که هنوز نه

من که تا الان حس نکردم

یبار حس کردم دیگ نکردم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه طلایی🩵 مامان جوجه طلایی🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری