۵ پاسخ

من از اولش نبض رو حس میکردم تا همین الان

من سر پسرم خیلییییی زودتر از اینا حسش کرده بودم تو تاریخایی که زده بودم ۱۶ هفته حسش کرده بودم. فالان فردا ۱۷ هفتم تموم میشه انگار نه انگار. فک کنم دختر تنبله

نهههه😔😔😔

نههه🥲

عزیزم هرروز نه گاهی اوقات حس میکنم

سوال های مرتبط

مامان نویان و نورا💙🩷 مامان نویان و نورا💙🩷 ۲ ماهگی
مامان مجتبی و شاهین مامان مجتبی و شاهین روزهای ابتدایی تولد