۷ پاسخ

من اصلا هیچی حس نکردم تا الان

من اون هفته بیشتر حس میکردم الا چن روزه اروم تر شده

من درحد نبض دوسه بار فقط حس کردم بچم ارومه

جفتمم قدامی هست
انشالله هر چ زود تر حس کنیم تا از نگرانی بیرون بییایم🥺🤷🏻‍♀️

من چند روز پیش یه چیزی میفهمیدم الان از.دیشبه هیچی حس نکردم نگران شدم🥲

قلقلک میده لیز میخوره

من چیزخاصی متوجه نشدم هنوز

سوال های مرتبط

مامان نویان و نورا💙🩷 مامان نویان و نورا💙🩷 ۱ ماهگی