خانومای هم هفته من شما حرکات نینتون رو چجوری حس می‌کنید 🥲

۵ پاسخ

چندروز سکته ت میده
چندروز میزنه😑

دراز میکشم ول میخوره مثل حباب ترکیدن بیشتر بعضیاشم لگد ولی دست میذارم از رو حس کنم قطع میشه حرکتاش

حرکتی حس نمیکنم😅

مثل ضربه بیشتر آخر شبا

زیاد ضربه میزنه...بعضی وقتا زیر نافم بعضی وقتا بالا

سوال های مرتبط

مامان گردو💙 مامان گردو💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان گردو💙 مامان گردو💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نخود فرنگیم🦋 مامان نخود فرنگیم🦋 هفته بیست‌ودوم بارداری