س خانما هم هفته من شما تکونهای نینتون رو حس میکنید

۱۱ پاسخ

بهترین حسه🙂♥

من حسش میکنم 😂

من از 18هفته و4روز حس میکنم قشنگ حتی وقتی تکون میخوره شکمم میاد بالا🥺

من هنو حس نمیکنم

خیلی کم روزی یکی دوبار اره اونم اگ خیلی بهش دقت کنم به پهلو بخابم یا خیلی گرسنه بشم

من همین الان دستمو گذاشتم رو شکمم چند ثانیه مث نبض زد ینی قلبشع🥹

۱هفته دیگه صبر کن🥹🥹🥹

من‌ نبض بعضی وقتا میفهمم

اره عزیزم 😍

سلام عزیزم نینی چیه؟

من اصلا

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🩵 مامان جوجه طلایی🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نــــــورا ✨🍓🍯 مامان نــــــورا ✨🍓🍯 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه ای خدا مامان معجزه ای خدا هفته بیست‌ونهم بارداری