۳ پاسخ

من عطسه ک میکنم نفسم میگیرع ازدرد

اره .خودتو جم کنی فشار نمیاد .من گاهی یادم میره خودمو جم کنم یهو سرفه یا عطسه میزنم انگار توی دلم پاره میشه

وقتی سرفه یا عطسه میکنی پاهاتو توی شکمت جم کن یا خم شو

سوال های مرتبط

مامان معجزه🌱 مامان معجزه🌱 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام ۱ ماهگی
مامان جوجهه مامان جوجهه روزهای ابتدایی تولد