۶ پاسخ

من پرسیدم ۱۸۰۰ بدون ازمایش خون

سلام من بیمه قبول نکرد جفتش
۱۵۰۰سونو شد
۱۸۰۰ازمایشم شد

من بیست هشتم بایدبرم انتی اولیمه بیمه دارم
یعنی جنسیت مشخص میشه؟

سونو ان تی من شد دوپونصد ازمایش بعدش هم یه تومن

سونو با ۷۸۰با بیمہ گرفتن آزمایش بدون بیمہ ۱۸۰۰گرفتن ازم

من سونو پرسیدم بدون بیمه گف۱۲۰۰
آزمایش نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان آرتام🩵👶🏻 مامان آرتام🩵👶🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری