۱۰ پاسخ

من سونو رفتم بیمارستان ۲۰۰ تومن شد
ازمایشش هم شد ۱ تومن

شیراز
انتی 2/500
ازمایشش 1/200 البته برا فروردین ماه هس

شهر های مختلف متفاوته من اهواز ۱۱۹۵۰۰۰ دادم

سونو من شد ۱۵۰۰
ازمایش هم ۱۱۰۰

دوتاش باهم ۲۳۰۰

برای من سونو ازمایش باهم ۴۳۰۰ البته ۳ هفته دیگه وقت گرفتم

من۲.۵دادم

تو اردبیل سونوی ان‌ تی من ۲ میلیون شد ازمایششم یک میلیونو دویست
شهر به شهر قسمت ها یه کم فرق میکنه

بستگی به سونوگرافی داری که میری برامن ۳تومن شد

تا ۲ میلیون

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسری🐣💙 مامان پسری🐣💙 هفته نوزدهم بارداری
مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ ماهگی
مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو هفته چهاردهم بارداری
مامان لیمو👼🏻🍋‍🟩 مامان لیمو👼🏻🍋‍🟩 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آرتام🩵👶🏻 مامان آرتام🩵👶🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری