خانوما شیرازی سونو انتی هزینش چنده با ازمایشش؟

۴ پاسخ

سونو اسفند انجام دادم پیش دکتر یزدانی ۳۴۰۰

منم پریروز سونو ان تی ۵۲۰۰ دادم ولی ازمایشو نرفتم

دو هفته پیش من سونو ان تی انجام دادم ۵۳۰۰

انتی اسفند ماه رفتم 2650 آزاد

سوال های مرتبط

مامان آوین و نخودی مامان آوین و نخودی هفته بیستم بارداری