خانم ها ببخشید هزینه سونو انتی چنده؟

۱۴ پاسخ

۲وصد سونو شد.ازمایش ۱وهفتصد

شیراز3500ازمایش1900

من ۸۵۰ دادم ۲۷ اسفند

بین ۲ تا ۳ متغیره
بستگی داره کجا بری

من قبل عید ۷۵٠بود با بیمه ۵۵٠دادم

تهران 6500 تازه هر قل و جدا گرفت یعنی هر دو باهم شد 13 میلیون

من پرسیدم برا هفته بعد ک برم 2خورده ای

آزمایش ۱۱۰۰

اصفهان ۲۷۴۰

دو خورده تا سه تومن یکجا هم نزدیک ۵تومن بود قیمت کردم

تهران ۵۷۰۰ یا ۵۸۰۰ دادم.

هرشهری یه چیزه گرمسار چهارونیم

سونو ان تی ۱۸۰۰ ازمایش خونش ۱۴۰۰

محیا ضیا عزیز سنو انومالیش ۴تومنه لابد ان تی همیقدره

سوال های مرتبط

مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته هفدهم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱ ماهگی
مامان هدیه خدا؛🥹💕 مامان هدیه خدا؛🥹💕 هفته پانزدهم بارداری
مامان نورزندگیم مامان نورزندگیم هفته هشتم بارداری