۲وصد سونو شد.ازمایش ۱وهفتصد
شیراز3500ازمایش1900
من ۸۵۰ دادم ۲۷ اسفند
بین ۲ تا ۳ متغیره
بستگی داره کجا بری
من قبل عید ۷۵٠بود با بیمه ۵۵٠دادم
تهران 6500 تازه هر قل و جدا گرفت یعنی هر دو باهم شد 13 میلیون
من پرسیدم برا هفته بعد ک برم 2خورده ای
آزمایش ۱۱۰۰
اصفهان ۲۷۴۰
دو خورده تا سه تومن یکجا هم نزدیک ۵تومن بود قیمت کردم
تهران ۵۷۰۰ یا ۵۸۰۰ دادم.
هرشهری یه چیزه گرمسار چهارونیم
سونو ان تی ۱۸۰۰ ازمایش خونش ۱۴۰۰
محیا ضیا عزیز سنو انومالیش ۴تومنه لابد ان تی همیقدره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.